19.3.2015

Kanifanin aarteet

Nyt kun en päässyt kaneja kuvaamaan, mutta lopultakin oli aikaa tehdä jotain, niin otin kuvia mun kaniaiheisista tavaroista. Niitä onkin muuten aika paljon, tässä on vaan osa niistä. :D Ja jatkuvasti ostan lisää...

Tää pääsiäisen aika on vaan hirveen haastava tämmöselle pupukrääsänkerääjälle, kaupan hyllyt on nimittäin täynnä kaniaiheista tavaraa.. :8


Tää on mun lemppari, pupun selässä on pieni korurasia. :)
Kaveri opetti mua tekemään akvatintaa
(taidegrafiikan menetelmä), ja tein sillä tämän kuvan Jipusta.


Tää on joku kirpparilöytö, ilmeisesti semmoinen
pumpulinpidike (takana reikä). :D

Sisko teki yhteen väliin näitä ihania huovutettuja eläimiä,
ja minäkin sain pupuja <3

Sain kaverilta lahjaksi tämän ihanan paperipupun!
Sen vois itse koristella, mutta mun mielestä se
on kaunis näinkin. :D

Tämä ihana lurppakorva on myös lahjana saatu :)

Jipun ja Meemelin sisaruskuva koristaa mun vaatekaapin ovea <3 Tarkoitus laittaa kehyksiin..

Tämä myös siskon tekemä <3

Pupu pulleroinen :D 

Tuo vihko oli pakko ostaa. Samoin tuo törppö H&M:ltä.

Tää on mun uusin ostos. Kävin hipelöimään tätä t-paitaa kaupassa jo aiemminkin,
mutta piti palata myöhemmin ostamaan. :D

Nämäkin on kaverilta lahjaksi saatu, ovat mun lempparikorvikset.. :D

Kaulakoruksi kelpaava taskukello pupukuvalla <3

Pääsiäiskortti, tässä vaan on niin ihana kuva että haluaisin pitää aina esillä. :D

Arabia pupuja! Toinen vaan on menny halki, pitäis liimata..

H&M muki. Oli pakko saada. :D Mulla on itseasiassa toinenkin
erinäköinen pupumuki sieltä..!

Ja lautasia... :8

Ja sitten on tää Suomen Lemmikkikanit ry:n kalenteri!
Aivan ihania kuvia koko kalenteri täynnä, kelpaa pitää esillä :D
Ja meidän Meemelikin oli kuvassa heti tammikuun kohdalla..

4 kommenttia:

Sanga kirjoitti...

ihaniaa ;DD
H&M:ltä kuppeja ja kippoja? :0

Sara H kirjoitti...

Voi että on sulosia! <3 Pupukrääsä on kyllä parasta krääsää..

Manda kirjoitti...

Sanga: Joo, H&M:n verkkokaupasta oon aina joskus bongannu noita. :D H&M.llä on nyt ollu aika paljon kaikkea eläinaiheista, niin noita pupujuttujakin löytyny... Mulla on myös kani-tyynyliina sieltä. :D

Je Nou kirjoitti...

Onpa ihania tavaroita! Varsinkin nuo korvakorut. :)

Lisää luettavaa: