14.12.2012

Kaikki hyvin tavallaan

 Uusia kuvia ei taaskaan ole. Vähä suunnitelmana jos huomenna lähtis taas käymään kotona ja kuvais pupuja, sais jotain joulukuvaaki :)

Puput voi hyvin, eikä ole kummempaa kerrottavaa tällekään viikkoa... Harmittaa hirveesti tää tilanne "pupuharrastuksen" kannalta, kun käyn vaan parin päivän välein niitä moikkaamassa, ja siihen se sitte jääki. Yleensä joka kerralla myös siivoon ku käyn. Iskä ruokkii ja huolehtii muuten...

Aivan hirveen tuskaisan tylsää olla ilman eläimiä kämpällä, ja etenki ilman kaneja! Onhan niistä aina sotkua, melua ja tuhoa, mutta silti sitä kaikkea kaipaa. Mää oon jo hetken suunnitellut akvaariota tänne, että olis jotain mitä seurailla ja huolehtia.

Voi voi, mutta sen voin vannoa ja luvata, että ei tää tähän pääty. Heti kun mulla joskus on mahdollisuus kaneihin, niin niitä sitten ihan varmasti on. Ei välttämättä montaa, mutta ainaki yks :D
On tässä joutunu päänsä puhki miettimään nykyisten pupujen kannaltakin, että olisko niiden parempi muuttaa uusiin koteihin. Mutta aina väännän itkua ku edes ajattelen asiaa.

Ja kun aina olen sanonu että mikään elämäntilanne ei laita mua edes miettimään tommosia. Nyt laittaa...

Mää jotenki silti toivon ja uskon että kaikkeen löytyy joku käypä ratkaisu, enkä luovu näistä kaneista ihan vähällä (enkä ihan paljollakaan) :)



Tässä myös pari kuvaa tylsien päivien taiteiluista! Alla oleva on semmoinen puinen pieni rasia, jonka kanteen maalasin pupuja. Handen kuvan sain nyt vihdoin maalattua loppuun, siitä oli aiemminki kuva täälä...
Kunhan sais lisää vaneria, ja jouluhommat pois alta, niin mulla on suunnitelmissa taiteilla lisää....

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti saat ratkaistua kaniasiat parhain päin :)). Aivan IHANIA nää sun maalaukset, oon jo aiemmin ihaillut, mutta tuo rasia laittoi kommaamaan, niin kauniita! Miten jotkut osaakin :D.

Lisää luettavaa: