11.6.2011

Ihanan ihana Pikku Neiti saapui



Väää kattokaa nyt.. :D Kauan uutta pupua oli suunniteltu, ja olin Marian jänisauvoja jo vähän miettinytkin.. :) Nyt kun näin tänään livenä, niin se mun lemppari osottautui niin ihana luonteiseksi -> mukaanhan se piti ottaa..!
ja on kyllä niin ihana! En kadu yhtään, vaikka mua jänskättikin ottaa uus kani pitkästä aikaa.

Tää on vaan niin mini pupu että meidän omat näyttää aivan jättiläisiltä nyt! Safiirikin :D
Nimi on vielä keksimättä..

Katotaan nyt, vois ehkä koittaa myöhemmin yrittää Saffen kanssa samaan. Tai sitten tää tulee kulkemaan mun mukana Raahessa kun on niin reipasluonteinen.

Päästin sen jokuaika sitten vapaaksi häkistään. Häkissä näytti tosi ujolta, mutta vapaana ollessaan riemu repesi kun tää pääsi purttailemaan!
Nyt on kieränyt tutkimasa melkeen koko yläkerran. Antaa tytön tutkia kerta on niin utelias.. :)
Lisäksi osaa jo antaa "pusun" jonka olen ihan opetamalla opettanu joilleki meidän pupuille <3

Kunhan rohkistuu, ja raaskin nostaa sitä jo syliinkin niin pitää punnita ja ajattelin ottaa jotain kehityskuvia. On niin pieni, niin olis hauska nähdä miten se kasvaa tuosta. :)

Ei kommentteja:

Lisää luettavaa: